tirsdag 23. desember 2008

Refleksjon

Endelig jul, ferie!
Først vil jeg si at jeg har lært mye i pedagogikk i år gjennom fordypningsinnleggene jeg har skrevet. Det at vi fikk velge temaer selv som var relevante har gjort at jeg fikk skrive om det jeg ville, noe som var veldig greit. Når det er sakt så brukte jeg mye tid på å finne ut ting jeg skulle skrive om. I høst trodde jeg ikke at denne bloggen ville ”stjele” så mye tid, men det har den absolutt gjort! Fem innlegg på fire sider høres ikke mye ut.. Men det ble mer enn nok for min del.

Det å kommentere andre sine innlegg har lært meg å bli bedre til å gi tilbakemeldninger samtidig som jeg har lært noe nytt. Det som har irritert meg er at innlegg jeg la ut helt i begynnelsen i høst ikke er blitt kommentert før nå i desember, dermed har ikke alle kommentarene jeg har fått like gode responser. Så om vi skal gjøre noe lignende en annen gang håper jeg at vi alle kan bli flinkere til å kommentere bloggene etter hvert som de blir lagt ut!
God jul og godt nytt år alle sammen!


Ingen kommentarer: